15 Aralık 2009 Salı

Clinique Makyaj Ürünleri Renkleriyle Yaza Damgasını Vuracak


Clinigue yeni sezon makyaj ürünleri bu sezon çıkmakta biraz gecikti buda takipcilerini epeyce sabırsızlandırdı. Rakipleri ellerini daha çabuk tuttular. Gloss ' un renklerini çok fazla beğenmedim açıkcası daha doğrusu pek özellikli gelmedi bana. Dior 'un classic glosslarına benzettim ben tonlarını. En çok beğendiğim rujları oldu. Çok can alıcı renkler mevcut rujlarında. Birde bunun yanında çiçekli allığına bayıldım. Hem göze hitap ediyor hemde çok kalıcı gerçekten tavsiye ediyorum bu allığı. Clinique'de en sevdiğim şey ise uzun ve yorucu bir günün sonunda bile sabah yaptığım kadar yeni görünmesi. Dünyada kozmetik sektöründe çok büyük bir paya sahip olan bu marka benim favorilerimin başında yer alıyor. Şiddetle tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder